Podróże we francuskim kombi
Pierwsza rzecz to oczywiście oprogramowanie. Jego obsługa nie jest intuicyjna. Zmiana temperatury klimatyzacji to dla mnie porażka. Wcale nie chodzi o to, że wolę tradycyjne rozwiązanie. Po prostu wszystko dzieje się z delikatnym opóźnieniem, co może irytować. W Volvo V90 nie miałem takiego problemu. Kolejną rzeczą jest jakość obrazu z kamery cofania. Zdecydowanie za niska rozdzielczość jak na auto za taką cenę. O ile średnica kierownicy jest fajna, o tyle ja mając przecież niewiele, bo 178 cm wzrostu nie potrafiłem odnaleźć się w tym aucie. Przy hamowaniu dotykałem kierownicy, podczas wysiadania również. Kiedy ustawiłem fotel w miarę wygodnie nie widziałem dolnej części zegarów. Cóż, musiałem się do tego po prostu przyzwyczaić i tyle.
W SW jest chyba nawet wygodniej niż w sedanie
Oczywiście to nie znaczy, że nie ma miejsca w kabinie. Wręcz przeciwnie! Jest go bardzo dużo. Wnętrze jest przestronne. Ilość miejsca zarówno nad głową, jak i na nogi sprawia, że w komfortowych warunkach będą podróżować cztery dorosłe osoby. Na upartego nawet i pięć, aczkolwiek odradzam głównie przez wysoki tunel środkowy. Pasażerowie tylnej kanapy marudzili trochę na jej wyprofilowanie (głównie na kąt), przez co wysokie osoby mogą czuć się mniej komfortowo. Dość tego marudzenia. Plusem jest oprócz wspomnianej dużej przestrzeni wyciszenie. Nawet przy wysokich prędkościach we wnętrzu jest bardzo cicho. Dzięki temu będziecie mogli posłuchać swojej ulubionej muzyki. Nie przeszkodzi Wam w tym klekot diesla, ponieważ praktycznie go nie słychać, a jak wkręca się na obroty to… fajnie mruczy.
Bagażnik w 508 SW
Warto tutaj także dodać, że nowy Peugeot 508 SW oferuje bardzo duży bagażnik. Do naszej dyspozycji producent oddał 530 litrów, które można powiększyć składając fotele. Wtedy uzyskamy 1780 litrów. Co na to konkurencja? Przykładowo Renault Talisman Grandtour oferuje 520 litrów, Mondeo 500, a VW Passat 650. W bagażniku znajdziecie uchwyty, łatwo można złożyć fotele za pomocą specjalnych cięgien. Wnętrze jest nie tylko praktycznie zaprojektowane, ale także dobrze wykończone.