To właśnie w Polsce uzyskaliśmy alokację na jedyny egzemplarz Nissana GT-R R35 w odmianie Prestige T-Spec w lakierze inspirowanym modelem Skyline GT-R R34. Jest to równocześnie już ostatni model sprzedany w naszym kraju. To koniec pięknej historii legendarnej Godzili.

Koniec legendy
Historia modelu GT-R R35 sięga jeszcze roku 2008, kiedy to na drogi wyjechał pierwszy egzemplarz. Przez te 14 lat auto mocno udoskonalano i modyfikowano, a dzięki możliwościom technologicznym już cieszy się tytułem legendy. Przez tyle lat Nissanowi udało się dojść niemalże do perfekcji, jednak trzeba ustąpić nowym technologiom.
Samochód, który sprzedał się w naszym kraju będzie cieszył właściciela z Warszawy specjalnie opracowanym lakierem Midnight Purple, który przypomina ten z jeszcze bardziej legendarnej wersji GT-R R34.

Specjalna wersja Prestige GT-R dodaje już modelowi tylko większego smaku. Składa się na niego m.in. tylny spojler wykonany z włókna węglowego, lakierowana na miedziany kolor pokrywa silnika czy emblematy T-Spec pod logiem GT-R. Ponadto, auto otrzymało węglowo-ceramiczne hamulce, które skrywane są przez specjalne obręcze kół, do tej pory zarezerwowane wyłącznie przez wersje Nismo. Same koła obniżają masę pojazdu o 3,4 kilograma.



Wnętrze obszyte zostało skórzaną tapicerką w specjalnym kolorze, do tej pory niedostępnym w ofercie. Zastosowano również nagłośnienie firmy Bose z układem aktywnej kontroli głośności.


Ostatni egzemplarz Nissana GT-R R35
Pod maskę trafiła niezmodyfikowana jednostka podwójnie doładowana V6 o pojemności 3,8 litra i mocy 570 KM. Sprzężona jest z 6-biegową skrzynią dwusprzęgłową z trzema trybami pracy. Zawieszenie to Bilstein Damptronic, a napęd na cztery koła to ATTESA E-TS, z niezależnym układem przeniesienia napędu transaxle.

Cena?
Ostatni egzemplarz Nissana GT-R R35 w Polsce został sprzedany za cenę 723 650 złotych. A sumarycznie Nissan sprzedał ponad 200 sztuk tego modelu w naszym kraju.