744
Views

Unia Europejska wymaga, producenci kombinują

Zdaję sobie sprawę, że domyślacie się już o co chodzi. Rzecz jasna o obniżaniu emisji dwutlenku węgla mowa. Dlatego też każdy producent w celu uniknięcia kary musi dwoić się i troić, aby przygotować silnik spełniający normy. Stąd też Renault Megane GT Line nie jest już hot hatchem, a po prostu hatchbackiem ze sportowym wyglądem. Motor 1.6 poszedł w odstawkę. Nowy silnik, który zaprojektowany został przez Renault-Nissan i Daimler oferuje pojemność 1.3 i moc 140 lub 160 KM. W moim przypadku była to wersja mocniejsza, która współpracowała z 7-biegowym automatem dwusprzęgłowym. 

Renault Megane GT Line - sportowy wygląd, oszczędna jazda

1 2 3 4 5 6 7

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.