742
Views

Ktoś może zapytać, jaki ma sens zakup auta, które wygląda na sportowe, a takim przecież nie jest. Co prawda czterocylindrowy motor turbo 1.3 generuje 160 KM i 260 Nm, ale nie oszukujmy się, 8,2 do setki na nikim wrażenia nie zrobi. Jakiś czas temu testowałem Megane GT. W tamtym przypadku miałem do czynienia z motorem 1.6, który generował 205 KM, a do 100 km/h przyspieszał w 7.1 sekundy. Wtedy mogliśmy już mówić o hot hatchu. Nie ukrywam, nie bardzo przypadł mi do gustu tamten model, ponieważ palił dużo, a jakoś dużej frajdy z jazdy nie dawał. Kiedy otrzymałem propozycję testów Renault Megane GT Line, który posiada wspomniany mały silnik pomyślałem, że przecież sportowy wygląd i motor o małej pojemności może wróżyć tylko i wyłącznie tragedię. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo się myliłem. 

Renault Megane GT Line standardowo oferowany jest z 17-calowymi felgami. Te piękne 18-tki wymagają niewielkiej dopłaty.

Renault Megane GT Line standardowo oferowany jest z 17-calowymi felgami. Te piękne 18-tki wymagają niewielkiej dopłaty.

1 2 3 4 5 6 7

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.