Oczywiście żartuję z tymi terenowymi aspiracjami crossoverów. Wszyscy doskonale wiemy, że prawdziwa terenówka to Toyota Land Cruiser, Jeep Wrangler czy Mitsubishi Pajero. O Nissanie Patrolu nawet nie wspominam, bo każdy wie co potrafi ten samochód. Zdajecie sobie również sprawę z popularności SUV-ów i crossoverów. Wielu właścicieli aut z takim typem nadwozia myśli sobie, że skoro ma “terenówkę” to może rzeczywiście pojechać w teren. Niektórzy tak. Mowa o osobach, które kupując samochód pomyśleli o napędzie 4×4, co oczywiście nie jest jedyną ważną rzeczą w offroadzie, ale jednak konieczną. W prawdziwej terenówce dochodzą reduktory, blokady dyferencjału i oczywiście terenowe opony. Dziś na celowniku jest Skoda Karoq Scout. Jedyne co posiada to 4×4 i kilka systemów, które rzeczywiście mogą pomóc. Czy to wystarczy w lekkim, turystycznym terenie? Czas się o tym przekonać.
