Skoda Karoq Scout – crossover nie tylko do miasta?

Crossovery dzielnie radzą sobie z krawężnikami w miastach. Pokonują też nierówności na drogach, wygodnie się nimi jeździ za sprawą wysokiej pozycji za kierownicą. Co jednak, gdy będziemy chcieli zjechać nimi z asfaltu? W końcu crossover to taka prawie terenówka! Może nie zawsze, bo większość z nich oferuje napęd tylko na przód, prześwit wcale nie jest wysoki i z terenem takie auto ma tyle wspólnego, co nic. Trochę inaczej wygląda sprawa bohatera tego testu. Skoda Karoq Scout ma napęd na cztery koła oraz tryb off-road, który wspomaga nas w jeździe na bezdrożach.

Wnętrze Karoq Scout

Kokpit również nawiązuje do Kodiaq. Oczywiście moja wersja była dość mocno doposażona, jak to zazwyczaj w autach prasowych bywa. Jeśli chodzi o cyfrowe gadżety, które tak naprawdę rzeczywiście są przydatne, mamy gniazdko 220V, dwa porty USB z przodu, trzeci z tyłu. Jest kamera cofania, czujniki z przodu i tyłu, asystent pasa ruchu itp.

Skoda Karoq Scout posiada bardzo ładne wnętrze. Komfort jazdy zarówno w mieście, jak i poza nim jest wysoki.
Skoda Karoq Scout posiada bardzo ładne wnętrze. Komfort jazdy zarówno w mieście, jak i poza nim jest wysoki.

 

Oczywiście “bajery” kosztują. Cyfrowy zestaw wskaźników wymaga dopłaty 1850 zł. Z kolei system nawigacji Columbus z ekranem 9,2 to wydatek rzędu 5800 zł. Chcecie Bluetooth z gniazdem SIM? Musicie dopłacić 2200 zł. Dobrze grające audio Canton to kolejne 1600 zł, ale akurat na system głośników bym nie żałował. Oferuje naprawdę dobry dźwięk. Nie czas jednak na wyliczenia. W Karoq Scout otrzymujemy ładne, drewnopodobne wstawki na drzwiach. Oprócz tego mamy ładne, fajnie wyprofilowane fotele. Są rzecz jasna podgrzewane. Te z tyłu też! Warto również dodać, że podgrzewana jest przednia szyba. Dzięki temu w kilka chwil pozbędziemy się z niej szronu. W testowanym Karoq mamy również ciekawie dzieloną kanapę w stosunku 40:20:40. Możemy więc środek całkowicie zdemontować i uzyskamy dwa osobne fotele. Na koniec jeszcze słów kilka o bagażniku. Ma on 521 litrów pojemności, jednak składając tylną kanapę uzyskacie 1630 litrów. Wynik akceptowalny. 

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama