119
Views

Kampania marki. Bohaterem SKODA SCALA

 – 2019 rok stoi pod znakiem rozbudowanej kampanii produktowej ŠKODY, która ma na celu utrwalenie wizerunku firmy oferującej niezwykle szeroką gamę modeli. Dzięki udanemu wprowadzeniu na rynek naszego nowego kompaktowego modelu – SKODA SCALA – osiągnęliśmy w kwietniu pierwszy kamień milowy. Następnym ważnym krokiem i jednocześnie wyjątkowym momentem w historii naszej firmy będą premiery ŠKODY SUPERB z napędem hybrydowym typu plug-in i w pełni elektrycznej wersji CITIGO, które rozpoczynają erę e-mobilności w ŠKODZIE – podkreśla Alain Favey, Członek Zarządu ŠKODA AUTO ds. Sprzedaży i Marketingu.

 

SKODA nie zwalnia tempa.

W Europie Zachodniej, pomimo ogólnej tendencji spadkowej na rynku samochodowym, dostawy do klientów w kwietniu osiągnęły wynik 42 800 sztuk. W Niemczech, SKODA dostarczyła 15 500 pojazdów. Marka odnotowała za to dwucyfrowy wzrost w Austrii (o 14,1 proc.), Szwajcarii (o  36,4 proc.) i Danii (o 23,6 proc.). W Europie Środkowej producent dostarczył 18 800 pojazdów. Polacy kupili auta marki SKODA w ilości 5 913 pojazdów. Czesi kupili 8 500 samochodów, natomiast w Chorwacji firma zanotowała dwucyfrowy wzrost (700 pojazdów, + 32,0 proc.).

SKODA Superb już niebawem doczeka się liftingu. Wprowadzona zostanie między innymi wersja Scout. Zmiany dotyczyć będą także oświetlenia. Będziemy mogli wybrać między innymi reflektory Matrix LED.

SKODA Superb już niebawem doczeka się liftingu. Wprowadzona zostanie między innymi wersja Scout. Zmiany dotyczyć będą także oświetlenia. Będziemy mogli wybrać między innymi reflektory Matrix LED.

 

W Europie Wschodniej słabsza sprzedaż. Kryzys w Chinach

W Europie Wschodniej, z wyłączeniem Rosji, dostawy spadły do 4000 sztuk (o 4,2 proc.) w porównaniu z poprzednim rokiem. W Rosji producent dostarczył w kwietniu 7 400 pojazdów. Na największym rynku sprzedaży w Chinach, SKODA dostarczyła do klientów 16 600 sztuk samochodów. To oznacza spadek o 40,8 proc. w stosunku do kwietnia ubiegłego roku. Sytuacja ta spowodowana jest ogólnymi spadkami na chińskim rynku samochodowym.

SKODA Octavia, czyli hit sprzedażowy Czechów

SKODA Octavia, czyli hit sprzedażowy Czechów

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.