W 2016 roku King’s College London przeprowadził badanie na temat wielkości penisów. W badaniu wzięło udział 15521 mężczyzn. Po uśrednieniu wyników okazało się, że przeciętna długość męskiego penisa wynosi 13,1 centymetrów. Po porównaniu średniej długości męskiego przyrodzenia oraz standardowej wielkości prezerwatyw, okazuje się, że liczby nie pokrywają się ze sobą. Średnia długość prezerwatyw wynosi około 18 centymetrów, a średnica to ok. 3,3 centymetra. Nawet te z produktów, które oznaczone są jako mniejsze nie różnią się znacznie od standardowych rozmiarów. Używanie za dużej prezerwatywy może być niestety fatalne w skutkach. W takim wypadku istnieje bowiem duże ryzyko jej uszkodzenia lub przypadkowego zsunięcia.
TheyFit zauważyła problem
Problem tego rodzaju został zauważony przez brytyjską firmę TheyFit, która postanowiła odpowiedzieć na potrzeby mężczyzn posiadających najmniejsze przyrodzenie. Producent uważa, że stworzone przez niego kondomy są rzeczywiście mniejsze od standardowych rozmiarów prezerwatyw. Długość zaczyna się już od niecałych 8 centymetrów, a średnica wynosi zaledwie 2,6 centymetra, co znacznie zdecydowanie odbiega od rozmiarów standardowych kondomów. Firma przygotowała również odpowiednią tabelę, która pokazuje dokładne różnice między produktem TheyFit a konkurencją.
Zdaniem producenta dopiero miara nominalnej średnicy, czyli miary otwartego krańca prezerwatywy w momencie, gdy jest jeszcze nierozwinięta, pozwala na precyzyjne dopasowanie rozmiaru do określonego penisa. Wprowadza to nowy termin na rynek produktów antykoncepcyjnych.
Dopasowanie idealne
Prezerwatywy to coś, co powinno dopasowywać się idealnie. Trudno się więc dziwić, że TheyFit postanowiło zająć się tym problemem na rynku. Pojawia się również pytanie, czy z łatką najmniejszych prezerwatyw na świecie, firma jest w stanie stworzyć dobry marketing i z sukcesem zaistnieć na rynku?