103
Views

Współpraca TIDAL i Bershka

Pierwszy sklep Bershka z uruchomioną strefą muzyczną TIDAL zaprezentowany został we Włoszech, w Mediolanie. Kolejne salony pojawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Polsce.

TIDAL i Bershka ogłaszają długoterminową współpracę

TIDAL i Bershka ogłaszają długoterminową współpracę

 

Korzyści dzięki kooperacji

W Strefie TIDAL klienci Bershki będą mogli zapoznać się z pełną ofertą platformy. Dodatkowo można przekonać się co ma do zaoferowania swoim użytkownikom. Przygotowana w tym celu przestrzeń będzie zawierała siedziska. Obok nich znajdą się iPady i słuchawki. Dzięki temu klienci odwiedzający sklepy zaznają chwilę wytchnienia od zakupowego ferworu. Dodatkowo każda osoba otrzyma możliwość skorzystania z trzymiesięcznej wersji próbnej TIDAL. Klienci Bershka będą mieli również okazję uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach. Mowa o TIDAL X oraz o spotkaniach „Meet&Greets” z gwiazdami.

Rozpoczynająca się współpraca między markami jest dopiero początkiem serii wspólnych projektów. Oznacza to, iż w niedalekiej przyszłości ogłoszone zostaną dodatkowe benefity.

Tagi:
·
Kategoria artykułu
Muzyka
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.