Toyota GR Supra straciła 40 kilogramów i dostała skrzynię manualną. To prawdziwa gratka dla purystów motoryzacji.
Toyota GR Supra Lightweight
Pogłoski o Toyocie Suprze w skrzyni manualnej pojawiły się już wcześniej. Teraz przedstawiono limitowaną wersję A91-MT. Oznacza to zaledwie 500 egzemplarzy w kolorze Matte White lub CU Later Gray. Bazuje ona na wersji 3-litrowej, jednak dodano do niej 6-biegową skrzynię manualną. W środku koniakowa skóra, czerwone akcenty i czerwony napis na klapie. Drążek zmiany biegów został pokryty alcantarą.
Ze zmian to nie tylko 6-biegowa skrzynia ale również nowy wzór 19-calowych felg. Ten zabieg pozwolił na oszczędzenie 22 kilogramów. Lżejsze o 1.2 kg każde z kół pozwala na lepsze prowadzenie i wrażenia z jazdy.
Limitowana edycja nie tylko straciła 38.3 kilograma poprzez zmianę nagłośnienia czy pozbycie się pewnych dodatków, ale również jest uważana za najlepiej sprzedający się wariant ekscytującego sportowego coupe.
W takim wyglądzie Toyota GR Supra dołącza do grona GR Yaris i GR Corolli, bowiem teraz wszystkie trzy modele mają możliwość wybrania skrzyni manualnej. Chociaż ten trzeci nie jest dostępny w Europie. #savethemanual
Dobrze pomyśleli z manualną skrzynią, zupełnie inna frajda z jazdy 😀
jaka cena