adidas i Parley for the Oceans angażują się

But wykonany z oceanicznych odpadów – produktem stworzonym w drukarce 3D adidas chce zwrócić uwagę światowego przemysłu na problem zanieczyszczenia oceanów. Projekt ten powstał we współpracy z inicjatywą „Parley for the Oceans” i został przedstawiony przy okazji COP21 – światowego Szczytu Klimatycznego, który odbywa się w stolicy Francji.

– Globalni liderzy, zawierający porozumienie w sprawie klimatu, to fantastyczna wiadomość. Jednak nie powinno dochodzić do sytuacji, w której światowy przemysł jest zmuszany do pozytywnych działań na rzecz ekologii. Koncerny nie mogą dłużej czekać na wyznaczenie im kierunku. Razem z globalną siecią „Parley for the Oceans” tworzymy innowacyjne projekty dla sportowców, wykorzystując przy tym materiały przyjazne środowisku. Drukując podeszwę wewnętrzną z plastiku pochodzącego z oceanów, wyznaczamy nowe standardy dla producentów wszystkich branż – tłumaczy Eric Liedtke, adidas Group Executive Board member responsible for Global Brands. – Chcemy wezwać do tablicy przedstawicieli światowego przemysłu, aby wypracować korzystne rozwiązania dla globalnych problemów związanych z zanieczyszczeniem środowiska – dodaje.

Górna warstwa koncepcyjnego obuwia została stworzona przy użyciu plastiku wyłowionego z oceanów, natomiast podeszwa wewnętrzna powstała w drukarce 3D. Wykorzystano przy tym przetworzony poliester oraz materiał użyty do produkcji sieci rybackich.

0C6A5568_final_small

– 2015 to nasz rok, rok na rzecz oceanów. Dzięki działaniom naszej organizacji wprowadziliśmy ten temat do agendy COP21 w Paryżu. Ochrona podwodnego życia stała się czternastym celem rozwojowym wyznaczonym przez ONZ – tłumaczy Cyrill Gutsch, założyciel „Parley for the Ocean”. – Z odrobiną politycznej dobrej woli, możemy przełożyć słowa na czyny. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, że adidas wspiera nas w tej podróży. Pokazuje w ten sposób, jak podejmować konkretne działania we właściwym kierunku.

Wspierając projekt „Parley fot the Oceans”, adidas bierze udział w działaniach edukacyjnych i komunikacyjnych. Angażuje się także w projekt A.I.R, który dąży do zatrzymania zaśmiecania oceanów plastikiem. Od momentu ogłoszenia współpracy w kwietniu 2015 roku, adidas podjął w tym celu konkretne działania. Przykłady poniżej:

Dołącz do newslettera

Popularne artykuły

Mandat za opony? Sprawdź, czy Ty też możesz go dostać!

Zima rozkręciła się na dobre. Wielu kierowców na ostatnią...

Chiny spamują Twittera materiałami +18. Wszystko by ukryć protesty!

Restrykcje związane z pandemią koronawirusa w Chinach zapoczątkowały protesty....

Instagram dostępny od 18 roku życia? Nowy regulamin Meta

Instagram dostępny od 18 roku życia? Nieletni nie będą...

Star Wars Squadrons za darmo! Jak odebrać grę?

Star Wars Squadrons za darmo? Tak! Gra, która została...

Czy inwestycja w Bitcoin jest lepsza od złota w 2022 roku?

Rosnąca baza użytkowników, szybko zmieniająca się sieć firm opartych...


Artykuł partnerski
Artykuł partnerskihttp://menworld.pl
MenWorld.pl to lifestylowy magazyn dla mężczyzn. Na łamach naszej witryny internetowej można przeczytać artykuły z wielu dziedzin, które powinny zainteresować prawdziwego faceta. Nasi redaktorzy tworzą teksty o motoryzacji, podróżach, modzie, nowych technologiach oraz kulturze. Każdego dnia pojawiają się kolejne artykuły pisane w formie blogowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!