W ostatnim czasie nasz kraj nawiedziło sporo fal silnych wiatrów, przez co wychodzenie na zewnątrz wiąże się z większym niebezpieczeństwem. Z tego powodu na naszych telefonach pojawiają się alerty RCB, sugerujące o niekorzystnych warunkach. InPost postanowił wyjść naprzeciw wszystkim zamawiającym produkty do paczkomatu i przedłużył czas odebrania paczki o 48 godzin.
InPost dba o swoich klientów
W ostatnich kilku tygodniach słyszeliśmy o silnych wiatrach, które nawiedziły lub mają nawiedzić Polskę. Niż Dudley przyniósł ze sobą ekstremalne warunki, którego efektem były nawet trąby powietrzne. Wychodzenie na zewnątrz przy takich warunkach wiąże się z wielkim niebezpieczeństwem, dlatego też alerty RCB nawołują do zostawania w domach. O swoich klientach pomyślał także InPost.
Przeczytaj także: Biedronka. Odbierz ekspres o wartości 399 PLN za darmo!
InPost dba o bezpieczeństwo swoich klientów i zachęca do zostania w domu w przypadku ekstremalnych warunków atmosferycznych w naszym kraju. W aplikacji mobilnej pojawiło się powiadomienie, które mówi o tym, że czas odbioru paczki został wydłużony o dodatkowe 48 godzin. Tym sposobem będziemy mogli odebrać swoje paczki, kiedy pogoda ulegnie poprawie.
Dodatkowe 48 godzin na odebranie paczki
Do tej pory na odebranie paczki mieliśmy 48 godzin, jednak z powodu niekorzystnych warunków i porywistych wiatrów udanie się do paczkomatu mogło wiązać się z dość sporym wyzwaniem. Na całe szczęście InPost znalazł rozwiązanie, które pozwoli na odebranie paczki, kiedy warunki na zewnątrz ulegną zmianie.
Wraz z wprowadzeniem nowego rozwiązania nie musimy obawiać się, że paczka zamówiona do paczkomatu zostanie zwrócona do oddziału po 48 godzinach. Teraz łącznie mamy na to 96 godzin.
Źródło: InPost