705
Views

Przestrzeń ładunkowa

Jakby nie patrzeć Isuzu D-Max powinien być używany do pracy. Dlatego też warto powiedzieć kilka słów o zawieszeniu oraz przestrzeni ładunkowej. W moim przypadku producent pokrył ją bardzo wytrzymałą powłoką o nazwie Line X. Przestrzeń ma wymiary 1570 mm x 2305 mm x 440 mm (szer x dł x wys). Maksymalna waga towaru, jaki możemy przewozić wynosi 1080 kg, a więc całkiem sporo. D-Max osadzony jest na ramie co jest dużym plusem dla kogoś, kto będzie używał tego modelu do pracy. Co tu dużo mówić, jest to bardzo trwała i niezawodna konstrukcja. Nie do końca za to możemy liczyć na komfort jazdy, ale jeśli ktoś tego oczekuje niech sobie kupi osobówkę, a nie samochód z genami ciężarówki. Z przodu mamy podwójne wahacze poprzeczne oraz sprężyny śrubowe. Dodam jeszcze, że tylne zawieszenie to resory piórowe – dlatego możemy zapakować ciężki ładunek i nie musimy się martwić, że będzie to duże obciążenie dla auta. Nic z tych rzeczy.

Isuzu D-Max - roboczy pickup z krwi i kości

1 2 3 4 5 6 7

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

    Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.