637
Views

Ruszamy w trasę

Zacznę od komfortu jazdy. Przednie fotele można uznać za nawet wygodne. Trochę irytujący jest natomiast podłokietnik – trochę za krótki. Z tyłu możemy komfortowo podróżować w dwie osoby. Co ciekawe, tunel pomimo 4×4 nie jest taki wysoki, dlatego na upartego wsiądzie na tylną kanapę trzy osoby. Pamiętajcie, by nie byli to dobrze zbudowani pracownicy, ponieważ wcale tak dużo miejsca tam nie ma. A wydawałoby się, że to takie wielkie auto.

Cicho także nie jest, ale na szczęście dźwięk silnika jest akceptowalny. Nie jest więc to huk znany z busów. Raczej coś pomiędzy dostawczakiem, a osobówką. Mi nawet po trzystu kilometrach nie przeszkadzał. Bardziej irytujące w dłuższych trasach mogą być słabo wyprofilowane fotele, ale nie oczekujmy komfortu limuzyny od auta nastawionego na pracę. Dlatego marudzić nie zamierzam.

Jeśli chodzi o jazdę typowo na co dzień możecie być pewni, że gabaryty auta sprawiają, że poruszanie się D-Maxem nie należy do najłatwiejszych. Masa własna auta wynosi 1910 kg, a więc sporo. Do tego promień skrętu jest naprawdę niewielki. Nie ma co się oszukiwać, to pełnowymiarowy, duży pickup, więc planując parkowanie na często ciasnych parkingach przy galeriach lepiej zajmijcie ostatnie miejsce, bo może się okazać, że jedno nie wystarczy do wygodnego manewrowania tym samochodem. Nie łudźcie się też, że zrobicie szybką zawrotkę – kierownica pracuje z dużym oporem i trzeba się nieco natrudzić, by zrobić pełny skręt. Po prostu tak ma być.

Isuzu D-Max - roboczy pickup z krwi i kości

1 2 3 4 5 6 7

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.