Jeep Renegade Trailhawk – Amerykanin z Włoch

Często zdarza się, że na buty sportowe mówimy po prostu adidasy, natomiast auto terenowe to dla wielu osób Jeep. Idźmy dalej. Myśląc o Jeepie wyobrażamy sobie prawdziwą, amerykańską terenówkę, najczęściej Wranglera albo Grand Cherokee, który potrafi w offroadzie zdziałać cuda. Dziś chciałbym zaprezentować Wam auto, które powstało w wyniku fuzji Jeepa i Fiata (Włosi przejęli markę w 2014 roku). Jeep Renegade Trailhawk po liftingu może się podobać lub nie. Przekonajmy się jednak jak jeździ ten… bliźniak Fiata 500X. Właściwości terenowe, wysoki prześwit i… Renegade to bardziej terenowy SUV, niż kompaktowy crossover do miasta. Sprawdźmy jednak, czy rzeczywiście moje przeczucia nie są bezpodstawne. Zapraszam do lektury artykułu.

Stylowy “mieszczuch” z odrobiną właściwości terenowych

Za nic w świecie nie doszukacie się podobieństwa do Fiata 500X. Jeep Renegade ma swój amerykański styl. Jest mocno kanciasty, sporo tu “rzeźbienia od siekiery” i to mi się właśnie w nim podoba. Wyróżnia się pośród nudnych samochodów. Jest to więc zdecydowanie auto dla kogoś, kto lubi nietuzinkowe rzeczy. Renegade po liftingu zmienił się, ale bardzo delikatnie. Mamy inne lampy – na froncie otoczone ringiem ledowym, z tyłu natomiast dostrzec możemy fajnie narysowane reflektory w kształcie litery X. Z przodu możemy dostrzec także białe odblaski. Zmieniły się nieco zderzaki oraz grill. Producent dołączył także nowe wzory felg. Co ciekawe, możemy do tej terenówki dokupić 19-calowe koła. To zapewne dla osób, które głównie będą jeździć Renegade po mieście i chcą, by ich auto ładnie wyglądało. No właśnie, jako, że testowany Jeep potrafi trochę poszaleć w terenie, to radzę jednak zakup nieco mniejszych opon. Wyjdzie to Wam na dobre.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama