Artysta jest znany nie tylko w Polsce. Zdobył międzynarodową sławę, wygrywając w 2012 roku konkurs na remiks piosenki Beyoncé. Pokonał blisko 3000 uczestników z całego świata, a konkursowa kompozycja trafiła na płytę, sprzedając się w kilku milionach kopii. Artysta przełamuje kanony muzyczne i tworzy świeże, niespotykane dotąd utwory. Łączy też klasyczne sposoby wykonywania muzyki z nowoczesnymi brzmieniami i gatunkami.
Efekt twórczości w nowym spocie
Nawiązanie współpracy marki Play z Jimkiem jest nieprzypadkowe. To ciągłe stawianie sobie wyzwań i łączenie stylów. Sprawy takie jak rachunki za telefon czy nieoczekiwanie wyczerpany transfer internetu schodzą na dalszy plan. Efektem współpracy marki Play oraz artysty jest oryginalny spot z autorską muzyką, skomponowaną przez Jimka, który podkreśla główne cechy oferty – połączenie tradycyjnej oferty telefonicznej z nowoczesną formą.
“Kiedy dowiedziałem się, że istnieje coś, co nazywa się Play NEXT, to już się uśmiechnąłem. Potem dowiedziałem się, że zostało to stworzone dla ludzi, dla których najważniejsza jest wolność wyboru, brak zobowiązań, bogactwo opcji. W tej samej chwili ten kawałek w mojej głowie jakby… skomponował się sam. Wiedziałem że chcę zabrać słuchacza w podróż po światach muzycznych, zrobić przeciąg, zrobić paręnaście kawałków w jednym kawałku, coś co wciąga przy każdym kolejnym przesłuchaniu – powiedział JIMEK.
Oferta Play NEXT funkcjonuje całkowicie w oparciu o model subskrypcyjny. Dlatego nie wymaga ona od użytkownika żadnych zobowiązań. Można ją aktywować w dowolnym momencie bez podpisywania umowy i zrezygnować w każdej chwili. Do skorzystania z usługi wymagane jest jedynie dodanie karty płatniczej, z której co miesiąc automatycznie będą pobierane środki. Dzięki temu nie trzeba pamiętać o okresowych opłatach i przelewach.