243
Views

W przeciągu zaledwie 48-godzin powstała gra będąca czymś o wiele większym niż luźną inspiracją grą Duck Hunt z konsoli Nintendo. Tytuł korzysta z grafik oraz efektów, które odnaleźć mogliśmy w grze na NES-a, przy czym znajdziemy tu szydzącego z nas psa, uciekające kaczki oraz efekt białego kwadratu przy oddaniu strzału, który to nawiązuje do rozwiązania z oryginalnej części gry mającym na celu ukazać, w którym miejscu celujemy sztuczną bronią w świecie gry.

Oryginalny tytuł do swojej nawigacji wykorzystywał pistolet świetlny, którego zasada działania była bardzo prosta – po wciśnięciu spustu ekran telewizora był wygaszany, a następnie mierzony przez nas element ekranu zmienia swój kolor na biały, co wykrywa już pistolet, decydując czy nastąpiło trafienie, czy też nie. Autor gry w wersji VR postanowił odtworzyć oryginalne sterowanie przy wykorzystaniu kontrolerów Razer Hydra.

Poza tym, w radiu grającym w „naszym” mieszkaniu świata gry odgrywana jest oryginalna ścieżka dźwiękowa z gry na NES z roku 1985.

Na chwilę obecną gra współpracuje jedynie z drugą deweloperską wersją gogli Oculus Rift. Według zapowiedzi autora gry, gdy tylko ten zakupi HTC Vive przeniesie całą grę na silnik Unreal Engine i następnie udostępni ją publicznie fanom serii. Gdy to zrobi prawdopodobne jest to, że gra zagości również w wersji mobilnej na Androidzie i iOS. Pogralibyście w Duck Hunt VR?

Źródło: Blog twórcy;

Grafika: DeviantArt;

Kategoria artykułu
Nowe technologie

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.