Site icon MenWorld.pl

Nowa kolekcja Lee Jeans – marka wraca do korzeni

Nowa kolekcja Lee Jeans

Sto trzydzieści lat temu w Kansas powstała marka Lee Jeans. Jej autorem był H.D Lee, osoba przedsiębiorcza, której nie brakowało pomysłów, a także innowatorskich rozwiązań. Aby uczcić kolejną rocznicę powstania jednej z najpopularniejszych marek autorzy kampanii wykorzystali przedstawicieli różnych branż. Nowa kolekcja Lee Jeans zostanie zaprezentowana przez mieszkańców Kansas. Pojawi się między innymi artysta hip-hopowy Kye Colors. Oprócz niego wystąpią współzałożyciele studia projektowego Brasstacks, a więc Kevin i Molly Jarvis. Zobaczymy również właściciela i szefa kuchni restauracji The Russell, Amante Domingo. Nie zabrakło autorki piosenek i piosenkarki zespołu Yes You Are, Kianny Alarid. W nowej kampanii Lee Jeans znaleźli się również: stylistka Amy Appleton Dreyer oraz producent muzyczny i gitarzysta w Paper Planes, Danny Santell. Osoby te opowiedzą o Kansas, a także o tym, jak widzą markę Lee Jeans.

Nowa kolekcja Lee Jeans - marka wraca do korzeni

Nowa kampania to nie tylko ludzie, ale także miasto – Kansas

Osoby odpowiedzialne za przygotowanie nowej kampanii pokazali nie tylko mieszkańców Kansas, lecz także samo miasto. Materiały przygotowano więc między innymi w Crossroads. Jest to centrum miasta, które bardzo dobrze pasuje do bohatera kampanii, jakim jest jesienno-zimowa kolekcja Lee Jeans. Co ciekawe, w przeszłości w Crossroads rozładowywano różne towary, w tym ubrania robocze Lee. Następnie transportowano je do innych miejsc na terenie całego kraju. Mało tego, to właśnie w tym miejscu znajduje się pierwotna siedziba przedsiębiorstwa. Wykonano go z czerwonej cegły w 1917 roku zaraz po sukcesie kombinezonu Union-All. To właśnie w tym miejscu powstawały pierwsze sztuki ubrań roboczych, które posiadały metkę firmy Lee. Warto również dodać, że budynek ten do dziś jest utrzymany w dobrym stanie.

Nowa kolekcja Lee Jeans - marka wraca do korzeni

Ciekawostki na temat marki Lee Jeans

Warto wiedzieć, że naszywka Hair on Hide wykonana z naturalnej skóry bydlęcej z włosiem pierwszy raz pojawiła się w 1938 roku. To ciekawy, prawdziwie kowbojski element. Inną ciekawostką jest skórzana naszywka z logo, które zapisano z nierównym krojem pisma. Dlaczego wygląda ona akurat tak, a nie inaczej? Ze względu na kowbojskie korzenie marki. Ma symbolizować drgnięcie zwierzęcia podczas znakowania, a to, jak wiadomo wykonywane było rozpalonym żelazem. Kolejną rzeczą, o której być może nie wiecie jest faliste przeszycie na tylnych kieszeniach. Tak zwane “Lazy S” pojawiło się w 1944 roku. Nawiązuje do kształtu powstającego… kiedy to jeździec siada na grzbiet bydła. Z kolei przeszycia, które mają kształt małych krzyżyków są ciekawą alternatywą dla popularnych, metalowych nitów. Mowa o tych, które znajdują się na tylnych kieszeniach spodni. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie niszczymy siodeł, tapicerki czy mebli.

Nowa kolekcja Lee Jeans - marka wraca do korzeni

 

Zobacz film promujący nową kampanię Lee Jeans w wersji krótkiej:

Lee FW19: CAMPAIGN VIDEO (short version)

 

I długiej:

Lee Jeans: FW19 CAMPAIGN Official Video

 

Exit mobile version