831
Views

Nowy Peugeot 508 SW – wnętrze, które się wyróżnia

Wnętrze opisywał już Karol w tekście o 508-ce sedan. Aczkolwiek była to bardzo mocno wyposażona wersja GT. W przypadku kombi mamy do czynienia z bardziej rozsądną, co nie znaczy, że tanią odmianą. Za taką samą konfigurację musielibyście wydać 181 tysięcy złotych. Oczywiście piękne, czerwone skóry z masażami były fajne, ale testowany nowy Peugeot 508 SW również może pochwalić się bardzo fajnymi fotelami. Połączenie zamszu i skóry jest bardzo praktyczne i trwałe. Oczywiście projekt kokpitu nadal zachwyca. Fortepianowe przyciski, świetny drążek do zmiany biegów, cyfrowe zegary z możliwością personalizacji. Brakuje mi tylko możliwości konfiguracji kolorów oświetlenia, ale to takie czepianie się na siłę. Charakterystyczna dla Peugeota mała kierownica jest bardzo wygodna w codziennym użytkowaniu. Sama jakość materiałów jest poprawna. Czasami coś potrafiło zaskrzypieć (auto miało przebieg 18 tys. km), aczkolwiek ogólnie nie miałem uwag. Wiele miękkich materiałów, ogromne schowki – wszystko jest na swoim miejscu. Projekt bardzo dobrze przemyślany, jednak nie jest pozbawiony wad.

Nowy Peugeot 508 SW posiada niespotykany projekt deski rozdzielczej.

Nowy Peugeot 508 SW posiada niespotykany projekt deski rozdzielczej.

1 2 3 4 5 6

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

    Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.