Planujesz jesienny ostry trening? Zabierz ze sobą mus lub smoothie

Mus lub smoothie dla osób uprawiających sport. Proste przepisy

Chociaż lato to już wspomnienie, początek października nadal sprzyja jednak outdoorowym aktywnościom fizycznym, takim jak jogging, trening kolarski, wycisk na korcie tenisowym, szybki mecz z kumplami w piłkę nożną czy wspinanie się po górach. W zdrowym ciele zdrowy duch, warto więc zacisnąć zęby i pięści, zmuszając się do ostrej dyscypliny treningowej. Oczywiście rozsądny wielbiciel katowania swojego organizmu wychodzi z domu zawsze najedzony. Co jednak w sytuacji, gdy ćwiczenia fizyczne się wydłużą i doścignie cię niewielki, ale irytujący i świdrujący w brzuchu głód, zakłócający oczyszczenie umysłowe? Najlepszym, najwygodniejszym i jednocześnie najtańszym rozwiązaniem będzie przygotowanie sobie w domu bomby energetycznej w postaci koktajlu, musu, przecieru, deseru owocowo-warzywnego, jogurtu czy serka. Przy czym najbardziej odżywcze będą te pierwsze. To spora dawka witamin i zastrzyk nowej energii w przerwie od napinania mięśni. Nasuwa się więc pytanie, jaki mus lub smoothie przygotować?

1 2 3 4 5 6 7 8 Następny

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ
HP Envy 13 - laptop z niedociągnieciami. Warto kupić?
HP Envy 13 – laptop z niedociągnieciami. Warto kupić?