108
Views

MINI sprzedaje się zaskakująco dobrze.

Można by powiedzieć, że MINI to marka dla indywidualistów. Oczywiście, jeśli popatrzylibyśmy na konkretne wyniki sprzedaży i porównanie do np. Skody czy Toyoty to rzeczywiście wynik ten nie będzie aż tak spektakularny. Należy jednak pamiętać, że marka należąca do BMW posiada trochę innych klientów. Takich, którzy lubią się wyróżniać. Dlatego też wyniki sprzedaży nie były wysokie, a nasi rodacy niezbyt często wybierali właśnie te auta. Jak widać w tym roku jest inaczej. Zdecydowanie inaczej.

MINI sprzedaje się w tym roku bardzo dobrze. Wyniki sprzedaży mówią same za siebie.

MINI sprzedaje się w tym roku bardzo dobrze. Wyniki sprzedaży mówią same za siebie.

Prawie tysiąc sprzedanych aut w osiem miesięcy.

Pod względem rejestracji, najpopularniejszym modelem są trzy- i pięciodrzwiowe MINI, których w sierpniu zarejestrowano 55 sztuk, a w całym roku 2016 aż 477. Niesłabnącym uznaniem cieszy się Countryman – 34 rejestracje w sierpniu pozwoliły osiągnąć pułap 300 sprzedanych egzemplarzy w pierwszych ośmiu miesiącach. Clubman mógł pochwalić się prawie równie dobrym wynikiem – 29 rejestracji w sierpniu i 169 w 2016 roku.

Łącznie, w pierwszych ośmiu miesiącach 2016 roku zarejestrowano w Polsce 964 egzemplarze MINI, co stanowi wzrost o ponad 50 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym jednocześnie stanowiąc potwierdzenie przyjętej strategii i rozwoju portfolio marki.

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.