Skoda Karoq Scout – crossover nie tylko do miasta?

Crossovery dzielnie radzą sobie z krawężnikami w miastach. Pokonują też nierówności na drogach, wygodnie się nimi jeździ za sprawą wysokiej pozycji za kierownicą. Co jednak, gdy będziemy chcieli zjechać nimi z asfaltu? W końcu crossover to taka prawie terenówka! Może nie zawsze, bo większość z nich oferuje napęd tylko na przód, prześwit wcale nie jest wysoki i z terenem takie auto ma tyle wspólnego, co nic. Trochę inaczej wygląda sprawa bohatera tego testu. Skoda Karoq Scout ma napęd na cztery koła oraz tryb off-road, który wspomaga nas w jeździe na bezdrożach.

Skoda Karoq Scout z zewnątrz

Bohater testu, czyli Skoda Karoq Scout prezentuje się bardzo dobrze. Można znaleźć trochę nawiązań do większego modelu, a więc Skody Kodiaq. Przede wszystkim chodzi o grill czy oddzielone reflektory. Tak czy inaczej, patrząc na całokształt, Karoq wygląda bardzo dobrze i zapewne dlatego crossovery i SUV-y Skody napędzają sprzedaż marce. No dobrze, ale co daje nam wersja Scout? Przede wszystkim na nadkolach pojawiły się plastikowe osłony. Zderzaki, zarówno przedni, jak i tylni wyglądają nieco inaczej – mają dodatkowe nakładki. Auto stoi na 18-calowych felgach, ma przyciemniane szyby. Oprócz tego pod lusterkami umieszczono napis “Scout”, który informuje, że mamy do czynienia ze specjalną odmianą tego modelu. Na uwagę zasługuje również ładny lakier, który sprawia, że Skoda Karoq Scout idealnie pasuje do otaczającej zieleni. Widać to zresztą na zdjęciach, prawda? Dlaczego nie wspominam o wyższym prześwicie? Dobrze myślicie. Wynosi on 17 cm i nie różni się wcale od innych wersji Karoq. 

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama