801
Views

X5? X3? Nie! To BMW X1!

Producenci aut stosują praktykę, która polega na projektowaniu aut tak, aby dana rodzina była do siebie mocno podobna. Przykładowo różnice pomiędzy najnowszym Mercedesem klasy S, E  i C są tak niewielkie na pierwszy rzut oka, że trudno odgadnąć który model widzieliśmy. Nie inaczej jest w przypadku BMW. Seria 7 i 5 są obecnie do siebie tak bardzo podobne, że różnice dostrzegą jedynie najbardziej spostrzegawcze osoby. BMW X1 również jest zbliżony wyglądem do swoich większych braci. Czy uznaję to za wadę? W przypadku tego kompaktowego SUV-a zdecydowanie nie. Dlaczego? Nie każdy chce mieć duże auto, a do najmniejszych X3 się nie zalicza. Testowany X1 jest więc czymś, czego szuka wielu klientów – crossovera, który będzie nawiązywał do większych braci, jednak przy okazji zachowa kompaktowe proporcje. W praktyce bohater tego testu posiada 4439 mm długości, 1821 mm szerokości, a rozstaw osi to 2670 mm. Wysokość auta to 1612 mm, natomiast waga wynosi 1615 kg. Jest więc 30 cm krótszy, 40 cm węższy i 20 cm niższy od X3. Rozstaw osi w porównaniu do większego brata jest 20 cm mniejszy.

BMW X1 xDrive25i – najmniejszy z rodziny

1 2 3 4 5 6

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.