814
Views

Co z wnętrzem?

Zajrzyjmy do środka. Testowana przez nas wersja była wyposażona w kremowe, skórzane fotele, drewniane dodatki i czarne elementy tapicerki. Osoby, które jeździły już innymi modelami BMW w kilka chwil odnajdą się we wnętrzu tego auta. Wszystkie elementy są wręcz identyczne jak te znane np. z BMW 1, 2 czy 3. Auto wewnątrz nie jest jakoś bardzo nowoczesne jak to bywa np. u Francuzów (zobacz test Peugeot 3008). Pomimo tego nie czułem się w nim źle. Ba, wszystko jest na swoim miejscu. Jedyne do czego można się przyczepić to dźwignia zmiany biegów. Przyzwyczaiłem się do tzw. „joysticka” a tutaj nie dość, że jest duża to po prostu nie pasuje do całokształtu. OK, na upartego można ponarzekać także na kierownicę, która w pakiecie M jest wręcz obłędnie idealna. Ta nie jest zła, ale jak już mogę porównać do M-ki… 😉

BMW X1 xDrive25i – najmniejszy z rodziny

Pozostałe elementy wnętrza takie jak przyciski multimedialne na kierownicy, pokrętło iDrive Touch, czy przyciski sterowania klimatyzacją są umieszczone bardzo intuicyjnie. Duży ekran nawigacji Professional jest wykonany bardzo dobrze. Ustawiony pod kątem ułatwia kierowcy sprawdzanie trasy jak i poszczególnych opcji w oprogramowaniu.

BMW X1 xDrive25i – najmniejszy z rodziny

1 2 3 4 5 6

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.