781
Views

Wygląd zapożyczony od większego brata.

Testowany BMW X1 nawiązuje zarówno do modelu X3 jak i 2 Active Tourner. Projektanci wykonali kawał dobrej roboty. Auto łączy cechy praktycznej 2-ki jak i bardzo atrakcyjnego wyglądu SUV-a, czyli X3.

BMW X1 xDrive25i – najmniejszy z rodziny

Masywny zderzak przedni z dużym grillem, czyli popularnymi dla marki „nerkami”. Plastikowe elementy dolnej jego części nawiązujące do terenowych aut. Przepiękne reflektory przednie, liczne przetłoczenia na masce. Duży prześwit z lekko uwypuklonymi nadkolami i plastikowymi dodatkami. Linia nadwozia lekko opadająca, zakończona delikatnym spojlerem. Reflektory LED, które „nachodzą” na tylne nadkole, a linia przetłoczenia pokierowana jest aż do przedniego nadkola. Dwie końcówki wydechu, delikatny dyfuzor. Przyznacie, że BMW X1 nawet bez pakietu „M” wygląda świetnie.

BMW X1 xDrive25i – najmniejszy z rodziny

Nie ukrywam, że od X1-ki pierwszej generacji wręcz uciekałem. Co tu dużo mówić – nie podobała mi się. W przypadku testowanego auta jest całkiem inaczej. Projekt jest bardzo nowoczesny, a jednocześnie potrafi zachować stonowany, elegancki design. Uważam, że to naprawdę dobrze narysowany kompaktowy SUV, który spodoba się osobom poszukującym niewielkiego auta nawiązującego jednak do miejskich terenówek. Zgadzacie się ze mną?

BMW X1 xDrive25i – najmniejszy z rodziny

1 2 3 4 5 6

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.