868
Views

Projekt kokpitu nie do końca mi się podoba

Zasiadając za kierownica odnosiłem jednak wrażenie, że środek został zaprojektowany nieco pośpiesznie. Brak tu efektu “wow”, który towarzyszył mi w GS. Konsola centralna została maksymalnie uproszczona, lecz jej zarys przypominał mi Toyotę Camry. Czyżby to był celowy zabieg? Lexus ES ma być taką luksusową odmianą Toyoty?

W modelu GS interfejs nie stał na wysokim poziomie i niestety w tej kwestii niewiele się tutaj zmieniło. Od lat wygląd oprogramowania pozostaje niezmieniony, a szkoda bo w Mercedesie czy BMW wygląda o niebo lepiej. Po prostu bardziej nowocześnie. Producent obiecuje jednak zmiany i w niedalekiej przyszłości można spodziewać aktualizacji systemu.

Lexus ES 300h - gdy nudzą Cię europejskie limuzyny

Podsumowując, wewnątrz jest naprawdę sporo miejsca. Fotele są świetne, a bogate wyposażenie oraz bardzo dobre wykończenie sprawia, że daleka podróż to czysta przyjemność. Wszystko to pod warunkiem, że nie będziemy pędzić na łeb na szyję, bo ES 300h po prostu nie lubi wysokich prędkości. No i oczywiście jak to w Lexusie, polecam nagłośnienie Mark Levinson, bo według mnie to najlepszy zestaw audio wśród wszystkich producentów premium. Gra REWELACYJNIE!

Lexus ES 300h - gdy nudzą Cię europejskie limuzyny

1 2 3 4 5 6 7

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Damian Szczesniak

Na łamach MenWorld.pl praktycznie "od zawsze". Lubi muzykę, która brzmi dobrze, a więc na dobrym sprzęcie i to właśnie testy audio są jego głównym zajęciem. Dodatkowo, od czasu do czasu opisuje swoje wrażenia z jazd samochodami testowymi.

    Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.