Site icon MenWorld.pl

Reklamy na ekranie blokady smartfona to coś, czego nie unikniemy?

Ekran blokady u każdego wygląda inaczej i każdy użytkownik większymi lub mniejszymi modyfikacjami chce wyrazić siebie. Wkrótce może się okazać, że będzie to trudniejsze, ponieważ firma Glance chce umieścić reklamy na ekranie blokady smartfona. Czy jest to coś, czego nie da się uniknąć?

Firma Glance ma pomysł, który nie spodoba się żadnemu użytkownikowi smartfonów

Reklamy na ekranie blokady smartfona brzmią jak nieśmieszny żart, ale wkrótce może stać się to rzeczywistością. Firma Glance, która zajmuje się tworzeniem software’u na ekrany blokady w smartfonach wpadła na pomysł, aby na naszych ekranach blokady wyświetlać różnego rodzaju reklamy. W ten sposób można by było wykorzystać przestrzeń ekranu do zarobku.

Przeczytaj także: Apple wprowadzi do swoich urządzeń tryb bezpieczeństwa, przez który staną się praktycznie bezużyteczne

Firma rozpoczęła rozmowy z amerykańskim operatorami o możliwościach takiego rozwiązania. Na tę chwilę rozmowy tyczą się urządzeń pracujących na systemie Google Android, ponieważ firma Glance wspierana jest właśnie przez giganta z Mountain View. Reklamy na ekranie blokady smartfona wkrótce staną się rzeczywistością?

Jesteście gotowi na reklamy na ekranie blokady smartfona?

Reklamy na ekranie blokady smartfona to coś, czego na pewno użytkownik płacący spore pieniądze za swój telefon, nie chciałby widzieć. Jak miałoby działać rozwiązanie proponowane przez Glance? W sposób rotacyjny na ekranie blokady pokazywałoby się kilka rodzajów multimediów – quizy, zdjęcia, wideo czy mini-gry. Według firmy każdy użytkownik, który korzysta z tego typu reklam, wchodzi z nimi w interakcję średnio 65 razy dziennie, co jest bardzo wysokim wynikiem.

reklamy na ekranie blokady smartfona
Reklamy na ekranie blokady smartfona to coś, czego nie unikniemy?

Czy tak właśnie wygląda przyszłość korzystania z naszych smartfonów – reklamy tam, gdzie są naprawdę niepotrzebne? Miejmy nadzieję, że wszystko zostanie po staremu, jednak wydaje się, że potencjalne zarobki reklamodawców wkrótce przemówią nie tylko do operatorów, ale także do producentów urządzeń.

Źródło: TechCrunch

Exit mobile version