SEAT Tarraco FR PHEV - SUV z technologią plug-in
SEAT Tarraco FR PHEV - SUV z technologią plug-in

SEAT Tarraco FR PHEV – SUV z technologią plug-in

Zaprojektowany i opracowany w zakładach SEAT-a w Martorell SEAT Tarraco powstaje w niemieckim Wolfsburgu, w sercu Grupy Volkswagen. Dzięki wprowadzeniu hybrydowego napędu plug-in SEAT Tarraco zyska dodatkową wydajność, stając się bardziej zrównoważoną alternatywą dla spalinowych SUV-ów.

Niewielki silnik połączony z hybrydą plug-in

Układ napędowy, który składa się z 1,4-litrowego silnika benzynowego TSI o mocy 110 kW, silnika elektrycznego o mocy 85 kW i zestawu akumulatorów litowo-jonowych o mocy 13 kWh, zapewnia kierowcom możliwość adaptacji do różnych trybów jazdy. Hybrydowy układ napędowy pozwala użytkownikom jeździć w trybie czysto elektrycznym przez ponad 50 km*, zmniejszając emisję spalin do zera, albo połączyć efektywność silnika benzynowego z silnikiem elektrycznym. Wprowadzona technologia umożliwi SEAT-owi poprawienie wydajności przy utrzymaniu tego samego poziomu dynamizmu i komfortu jazdy. Całkowita moc wyjściowa systemu Tarraco wynosi 245 KM (180 kW)/400 Nm, co przekłada się na maksymalną prędkość wynoszącą 217 km/h*. Silnik pozwala mu rozpędzić się do 100 km/h w zaledwie 7,4 sekundy*.

Seat Tarraco FR wygląda naprawdę dobrze

Wygląd zewnętrzny pojazdu uległ widocznym modyfikacjom: poszerzono nadkola, usportowiono tylny spojler, a także zastosowano charakterystyczne dla wersji FR 19-calowe felgi aluminiowe, które mogą zostać wymienione na wersję 20-calową. Sportowego charakteru dodaje linia tylnych świateł poprowadzona przez całą szerokość samochodu. Specjalnie dla hybrydowego modelu wprowadzono nowy kolor nadwozia – Fura Grey.

Wnętrze sportowe, jak na wersję FR przystało

Seat Tarraco FR posiada w centralnej części kokpitu duży, 9,2-calowy ekran multimedialny. Wprowadzone do pojazdu technologie optymalizują poziom informacji zwrotnych docierających do kierowcy i zapewniają wszystkim podróżującym łączność z siecią. Pasażerowie siedzący z przodu Tarraco FR PHEV będą podróżować w bardzo komfortowych warunkach dzięki zamontowanym elektrycznym, sportowym fotelom kubełkowym. Kierowca będzie dodatkowo mógł skorzystać z wmontowanej w siedzenie funkcji pamięci.

Seryjna produkcja Tarraco FR oraz jego odmiany PHEV rozpocznie się w połowie 2020 roku.

Tarraco FR PHEV zadebiutuje we wrześniu na światowych targach IAA we Frankfurcie.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ
gra
Gra uruchomiona na touchbarze?