SEAT Tarraco FR PHEV - SUV z technologią plug-in
SEAT Tarraco FR PHEV - SUV z technologią plug-in

SEAT Tarraco FR PHEV – SUV z technologią plug-in

Zaprojektowany i opracowany w zakładach SEAT-a w Martorell SEAT Tarraco powstaje w niemieckim Wolfsburgu, w sercu Grupy Volkswagen. Dzięki wprowadzeniu hybrydowego napędu plug-in SEAT Tarraco zyska dodatkową wydajność, stając się bardziej zrównoważoną alternatywą dla spalinowych SUV-ów.

Niewielki silnik połączony z hybrydą plug-in

Układ napędowy, który składa się z 1,4-litrowego silnika benzynowego TSI o mocy 110 kW, silnika elektrycznego o mocy 85 kW i zestawu akumulatorów litowo-jonowych o mocy 13 kWh, zapewnia kierowcom możliwość adaptacji do różnych trybów jazdy. Hybrydowy układ napędowy pozwala użytkownikom jeździć w trybie czysto elektrycznym przez ponad 50 km*, zmniejszając emisję spalin do zera, albo połączyć efektywność silnika benzynowego z silnikiem elektrycznym. Wprowadzona technologia umożliwi SEAT-owi poprawienie wydajności przy utrzymaniu tego samego poziomu dynamizmu i komfortu jazdy. Całkowita moc wyjściowa systemu Tarraco wynosi 245 KM (180 kW)/400 Nm, co przekłada się na maksymalną prędkość wynoszącą 217 km/h*. Silnik pozwala mu rozpędzić się do 100 km/h w zaledwie 7,4 sekundy*.

Seat Tarraco FR wygląda naprawdę dobrze

Wygląd zewnętrzny pojazdu uległ widocznym modyfikacjom: poszerzono nadkola, usportowiono tylny spojler, a także zastosowano charakterystyczne dla wersji FR 19-calowe felgi aluminiowe, które mogą zostać wymienione na wersję 20-calową. Sportowego charakteru dodaje linia tylnych świateł poprowadzona przez całą szerokość samochodu. Specjalnie dla hybrydowego modelu wprowadzono nowy kolor nadwozia – Fura Grey.

Wnętrze sportowe, jak na wersję FR przystało

Seat Tarraco FR posiada w centralnej części kokpitu duży, 9,2-calowy ekran multimedialny. Wprowadzone do pojazdu technologie optymalizują poziom informacji zwrotnych docierających do kierowcy i zapewniają wszystkim podróżującym łączność z siecią. Pasażerowie siedzący z przodu Tarraco FR PHEV będą podróżować w bardzo komfortowych warunkach dzięki zamontowanym elektrycznym, sportowym fotelom kubełkowym. Kierowca będzie dodatkowo mógł skorzystać z wmontowanej w siedzenie funkcji pamięci.

Seryjna produkcja Tarraco FR oraz jego odmiany PHEV rozpocznie się w połowie 2020 roku.

Tarraco FR PHEV zadebiutuje we wrześniu na światowych targach IAA we Frankfurcie.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ
Klawiatura dla graczy MAD DOG GK900 RGB test
Klawiatura dla graczy MAD DOG GK900 RGB test