Kampania marki. Bohaterem SKODA SCALA
– 2019 rok stoi pod znakiem rozbudowanej kampanii produktowej ŠKODY, która ma na celu utrwalenie wizerunku firmy oferującej niezwykle szeroką gamę modeli. Dzięki udanemu wprowadzeniu na rynek naszego nowego kompaktowego modelu – SKODA SCALA – osiągnęliśmy w kwietniu pierwszy kamień milowy. Następnym ważnym krokiem i jednocześnie wyjątkowym momentem w historii naszej firmy będą premiery ŠKODY SUPERB z napędem hybrydowym typu plug-in i w pełni elektrycznej wersji CITIGO, które rozpoczynają erę e-mobilności w ŠKODZIE – podkreśla Alain Favey, Członek Zarządu ŠKODA AUTO ds. Sprzedaży i Marketingu.
SKODA nie zwalnia tempa.
W Europie Zachodniej, pomimo ogólnej tendencji spadkowej na rynku samochodowym, dostawy do klientów w kwietniu osiągnęły wynik 42 800 sztuk. W Niemczech, SKODA dostarczyła 15 500 pojazdów. Marka odnotowała za to dwucyfrowy wzrost w Austrii (o 14,1 proc.), Szwajcarii (o 36,4 proc.) i Danii (o 23,6 proc.). W Europie Środkowej producent dostarczył 18 800 pojazdów. Polacy kupili auta marki SKODA w ilości 5 913 pojazdów. Czesi kupili 8 500 samochodów, natomiast w Chorwacji firma zanotowała dwucyfrowy wzrost (700 pojazdów, + 32,0 proc.).

W Europie Wschodniej słabsza sprzedaż. Kryzys w Chinach
W Europie Wschodniej, z wyłączeniem Rosji, dostawy spadły do 4000 sztuk (o 4,2 proc.) w porównaniu z poprzednim rokiem. W Rosji producent dostarczył w kwietniu 7 400 pojazdów. Na największym rynku sprzedaży w Chinach, SKODA dostarczyła do klientów 16 600 sztuk samochodów. To oznacza spadek o 40,8 proc. w stosunku do kwietnia ubiegłego roku. Sytuacja ta spowodowana jest ogólnymi spadkami na chińskim rynku samochodowym.
