627
Views

Ruszamy w drogę

Autem podróżuje się bardzo przyjemnie. Wnętrze jest dobrze wyciszone, dlatego też jadąc delikatnie, a więc nie przekraczając 90 km/h nie będziecie irytowali się na to, że nie słyszycie własnych myśli. Plus za asystenta pasa ruchu. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że on nas tylko wspiera, a nie przejmuje za nas sterowania. System multimedialny to oczywiście to samo oprogramowanie, które znajdziemy w innych modelach marek Peugeot i Citroen. Możemy także dodać sobie head up display, aczkolwiek ja tego rozwiązania nie lubię. Szczególnie jako wysuwana płytka, a nie projektor na szybie. Fajnie gra zestaw audio, który jest dostępny za dopłatą (wraz z nawigacją). Dobrze jest dobrać sobie podgrzewane fotele i ogrzewanie postojowe.

W moim testowanym modelu irytował mnie fotel kierowcy. Był tak jakby pochylony, przez co co jakiś czas zsuwałem się z niego. Nie wiem co ktoś przede mną z nim robił, ale nie tak powinien być ustawiony, a co gorsza nie dało się z tym nic zrobić. Fotel pasażera był w porządku – taki jak być powinien.

Test Citroen Berlingo M - praktyczny kombivan

1 2 3 4 5 6

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

    Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.