Twitter w wersji premium? Poznaliśmy cennik!

Twitter to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Marka cały czas się rozwija przedstawiając coraz to nowe funkcje. W ostatnim czasie sporo ich się pojawiło, a teraz przyszła pora na kolejną. Serwis rozważa wprowadzenie funkcji premium, za którą pobierana będzie comiesięczna opłata. Poznaliśmy właśnie cennik!

„Ćwierkacz” mocno prze do przodu

Twitter w naszym kraju staje się coraz bardziej popularniejszy. W serwisie można wyrazić siebie w 280 znakach. W ostatnim czasie serwis udostępnił funkcję, która nie przycina zdjęć. Dodatkowo, Twitter nie tak dawno oznajmił również, że pracuje nad funkcją wspierania naszych ulubionych użytkowników. Dzięki tej funkcji można po prostu przelewać napiwki.

Okazuje się, że to nie jedyna nowość, która pojawi się na Twitterze, bowiem w serwisie pojawi się konto premium. Użytkownicy takiego konta będą mogli korzystać z dodatkowych funkcji!

twitter
Twitter szykuje usługę kont premium z nowymi funkcjami!

Funkcja Twitter Blue wkrótce trafi do użytkowników

Według najnowszych informacji udostępnionych przez Jane Manchun Wong, czyli rzetelne źródło odnośnie Twittera, wkrótce w serwisie pojawi się płatna subskrypcja o nazwie Twitter Blue. Jak podaje Wong, subskrypcja będzie kosztowała 2,99 USD miesięcznie i zaoferuje dwie nowe funkcje.

Przeczytaj także: Analiza wycieku danych Facebook. Ile z nich należało do Polaków?

Pierwszą z funkcji będzie Cofnij Tweety, która pozwoli na cofnięcie wysłanego wpisu w przeciągu kilku sekund, zanim zostanie on upubliczniony. Drugą funkcją oferowaną przez usługę premium będzie funkcja Zakładki, dzięki której użytkownik będzie mógł tworzyć zakładki i kategoryzować tweety w „folderach”.

Jak podaje Wong, subskrypcja będzie oferowana w modelu warstwowym. Oznacza to, że jeśli użytkownik będzie skłonny płacić wyższą subskrypcję, tym więcej funkcji dostanie. Podobno większa opłata za subskrypcję wiąże się z usunięciem reklam lub edytowanie Tweetów po ich publikacji. Serwis w ostatnim czasie zakupił Scrool, czyli usługę subskrypcji usuwającą reklamy z serwisów informacyjnych, która jednocześnie wspiera je finansowo.