BMW M140i xDrive – czerwony czyli szybki?

Sportowe auta kompaktowe, czyli tak zwane hot-hatche mają wielu fanów. Są zwrotne, lekkie i oczywiście bardzo szybkie. W cenowej półce premium możemy znaleźć BMW M140i xDrive, którym miałem okazję trochę pojeździć. Co oferuje nowość, która zastąpiła M135i? Postaram się opisać Wam moje wrażenia z jazdy tym naprawdę ciekawym autem.

Czas się przejechać.

Rozpisałem się na temat wyglądu, zmian w porównaniu do poprzedniej wersji. Czas sprawdzić jak jeździ się nowym BMW M140i xDrive. Na początek pozycja za kierownicą. Wygodne fotele posiadają (jak już wcześniej wspomniałem) spore możliwości konfiguracji ustawień. Dzięki temu zajmujemy naprawdę komfortową pozycję. Ustawienie kierownicy w dwóch płaszczyznach również pomaga w dobraniu najlepszej dla nas pozycji. Widoczność pomimo tego, że mamy do czynienia z małym autem nie jest ograniczona ponieważ słupki A, B oraz C nie są grube.

BMW M140i xDrive – czerwony czyli szybki?

Odpalamy silnik, wybieramy na skrzyni pozycję D i ruszamy w drogę. Na początek tryb normalny. Skrzynia biegów zmienia kolejne pozycje bardzo szybko. Już po osiągnięciu nieco ponad 2000 obrotów wybiera kolejny bieg. Dzięki temu operując delikatnie pedałem gazu uzyskujemy niższe spalanie. Wnętrze jest dobrze wyciszone, a zestaw audio Harman&Kardon umila podróż. Niestety osoby z chorobą lokomocyjną mogą mieć problem podczas jazdy M1-ką. Zawieszenie jest twarde przez co czujemy każdy, nawet najmniejszy dołek, czy nierówność na drodze. Cóż, nie jest to limuzyna, żeby na to narzekać. Po prostu tak ma być i kropka.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama