1281
Views

Czas się przejechać.

Rozpisałem się na temat wyglądu, zmian w porównaniu do poprzedniej wersji. Czas sprawdzić jak jeździ się nowym BMW M140i xDrive. Na początek pozycja za kierownicą. Wygodne fotele posiadają (jak już wcześniej wspomniałem) spore możliwości konfiguracji ustawień. Dzięki temu zajmujemy naprawdę komfortową pozycję. Ustawienie kierownicy w dwóch płaszczyznach również pomaga w dobraniu najlepszej dla nas pozycji. Widoczność pomimo tego, że mamy do czynienia z małym autem nie jest ograniczona ponieważ słupki A, B oraz C nie są grube.

BMW M140i xDrive – czerwony czyli szybki?

Odpalamy silnik, wybieramy na skrzyni pozycję D i ruszamy w drogę. Na początek tryb normalny. Skrzynia biegów zmienia kolejne pozycje bardzo szybko. Już po osiągnięciu nieco ponad 2000 obrotów wybiera kolejny bieg. Dzięki temu operując delikatnie pedałem gazu uzyskujemy niższe spalanie. Wnętrze jest dobrze wyciszone, a zestaw audio Harman&Kardon umila podróż. Niestety osoby z chorobą lokomocyjną mogą mieć problem podczas jazdy M1-ką. Zawieszenie jest twarde przez co czujemy każdy, nawet najmniejszy dołek, czy nierówność na drodze. Cóż, nie jest to limuzyna, żeby na to narzekać. Po prostu tak ma być i kropka.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.