Od jakiegoś czasu można oglądać nową kampanię PUMA Go Wild. Pomysłowość twórców nie zna granic. Spodobała mi się na tyle, że pomyślałem by się nią z Wami podzielić. A raczej zachęcić do sprawdzenia największej kampanii tej marki.

PUMA twierdzi w swojej kampanii, że sport to coś więcej niż rywalizacja. Zgadzam się, w stu procentach się zgadzam. Dlaczego? Go Wild jest manifestem dla zawodników i konsumentów do odkrywania radości, która płynie z ruchu. Ma też ułatwić nam uwalnianie swojej wewnętrznej energii. Marka PUMA zawsze stawiała na to by sport był wyrażaniem siebie. Przez 75 lat firma kreowała sportowe trendy. Teraz idzie o krok dalej, by pokazać, że sport to nie tylko rywalizacja i presja, by osiągnąć najlepszy wynik. A więc co? Chodzi o to, że wielkość sportowca zaczyna się w miejscu, w którym mamy odwagę być sobą i czerpać radość z ruchu. Osiągnięcia nie do końca są tym najważniejszym elementem uprawiania sportu.

PUMA Go Wild – nowa kampania kultowej marki sportowej
Wiesz dlaczego marka PUMA przygotowała kampanię w tym stylu? Już wyjaśniam. Chodzi o odkrycie w sobie dzikiej energii, którą czujemy wtedy, gdy coś nas pochłania. Tak, idąc dalej, jest to okazja, by odkryć siebie. Dzięki temu „uzyskujemy” radość i spełnienie.
To nowa wizja sportu – bliska młodszej generacji, ale również w pełni zakorzeniona w historii PUMA. Chcemy inspirować ludzi, by spojrzeli w siebie i odkryli własną wielkość. Wczasach mediów społecznościowych i kultury memów, chcemy, by każdy, kto biega, trenuje czy po prostu uprawia sport, poczuł się silny i miał odwagę, by być sobą.
Richard Teyssier, Globalny wiceprezes ds. marki i marketingu w PUMA.
Przyjrzyjmy się bliżej kampanii PUMA Go Wild, a raczej sprawdźmy, co ją wyróżnia. Przede wszystkim marka nie stawia w tym przypadku na gwiazdy sportu, a na… codziennych bohaterów. Mowa o osobach, które wstają o świcie, biegają np. z psem. Chodzi również o łączące rolę mamy ze sportem kobiety czy osoby, które cieszą się wspólnym, grupowym treningiem. Robią to, co uwielbiają, odkrywają radość, a przy okazji endorfiny. Jest to moment euforii, która płynie z ruchu. Co ciekawe, to dopiero początek, ponieważ w ramach kampanii zobaczymy historię ambasadorów marki, a więc osób, które przez sport wyrażają siebie, a także inspirują innych. Mowa o takich znanych osobistościach jak Usain Bolt, Mondo Duplantis czy Tommie Smith.
PUMA od zawsze tworzy przestrzeń dla każdego, by pozostał sobą. Nasza marka to sportowcy z charakterem, którzy czerpią radość ze swojego talentu, autentyczności i swobody wyrażania siebie.
Arne Freundt, CEO PUMA.
Prezentowana kampania wystartowała 20 marca bieżącego roku i będzie trwać przez dwa lata. To nie tylko „typowa reklama”, bowiem zobaczymy premiery różnych edycji produktów czy będziemy mogli doświadczyć różnorodnych wydarzeń sportowych. Jedno jest pewne – zobaczymy jak biegać w zgodzie ze sobą, a więc tak, by celebrować sport, ale także pasję i autentyczność. Można dużo pisać o wspomnianej kampanii, ale jedno jest pewne – musisz to sprawdzić „na własnej skórze”, dlatego sugeruję odwiedzić stronę marki PUMA, by poznać szczegóły kampanii.

Sprawdź przy okazji nieoczywiste połączenie PUMA x SQUID GAME.