Quebonafide i FORXST będą sprzedawali napoje w sieci Lidl

Biznes to biznes. Quebonafide i FORXST uznali, że sprzedaż napojów w stylu matcha się opłaca, dlatego weszli we współpracę z siecią Lidl. Co ciekawe, nie jest to współpraca sezonowa. Przedsiębiorstwo uznało, że MISS TI zostanie w ofercie na stałe.

Nowe napoje Quebonafide i FORXST – MISS TI dostępne w sieci Lidl

Fani raperów mogą już jutro udać się do Lidla aby kupić MISS TI – napoje, które mają podobno być czymś nowym na naszym rynku. Inspiracją dla stworzenia Matcha Latte oraz Milk Tea była podróż do Azji. Po powrocie panowie uznali, że brakuje im ulubionych napojów z tamtego kontynentu. Dlatego postanowili stworzyć swoje produkty.

Przede wszystkim są to napoje dla osób poszukujących nowych, nietuzinkowych smaków. Może wybierać wariant wegański, jak i ten z mlekiem UHT. Matcha Latte to napój herbaciany (matcha) z napojem migdałowym. Składa się z napoju z migdałów, sacharozy oraz japońskiej sproszkowanej zielonej herbaty matcha. W stu mililitrach produktu mamy jedynie 26 kcal, a więc całkiem dobry wynik. Z kolei Milk Tea to napar z liściastej, czarnej herbaty (86,99%), mleko UHT (12%), sacharoza, witamina C oraz sól. Kaloryczność jest taka sama jak w drugim z napojów.

MISS TI w Lidlu

Podobno oba napoje mają naturalne, pobudzające działanie. W sumie, miałoby to sens, ponieważ jednym ze składników jest zielona herbata – matcha. Dodajmy do tego czarną herbatę i mamy napój, który ma pozytywnie wpływać na pamięć oraz koncentrację. Dużym plusem jest to, że opakowania są stworzone w stu procentach z materiałów, które pochodzą z recyklingu. Za produkcję napojów odpowiada firma SOTI Natura Sp. z o.o. Zarówno Matcha Latte, jak i Milk Tea dostępne są w półlitrowych butelkach. Cena za każdy z nich to 9,99 zł. Warto jeszcze dodać, że produkty w dniach 09.02 – 30.04 będą dostępne tylko i wyłącznie w sieci Lidl.

Quebonafide przekonuje, że dwa napoje, które pojawią się jutro w Lidlu to tak naprawdę początek działalności marki MISS TI. Obaj panowie mają w głowach pomysły na kolejne produkty.

Sprawdź również nasze artykuły z kategorii biznes. Szczegóły na temat napoju dostępne są na stronie sieci sklepów.

Dołącz do newslettera

Popularne artykuły

Logitech G713 – klawiatura dla lubiących się wyróżniać

Logitech Aurora to nowa seria peryferii od szwedzkiego producenta...

NFT upada? Wolumen transakcji spadł o aż 97% w tym roku

Początkowego szału na tokeny NFT odmówić nie można. Był...

UOKiK wygrywa w sądzie z właścicielem sieci Biedronka

Sąd podtrzymał decyzję UOKiK odnośnie kary 115 milionów złotych...

Paulo Sousa w Interze? Portugalczyk przejmie drużynę z San Siro?

Portugalski szkoleniowiec pozostaje bez pracy od czerwca tego roku,...

OnePlus Nord Watch oficjalnie na rynku! Miesiąc pracy na baterii!

OnePlus Nord Watch został oficjalnie zaprezentowany. Urządzenie wearable chińskiego...
Daniel Laskowski
Daniel Laskowskihttp://menworld.pl
Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet takich jak PC World. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj