628
Views

Peugeot 308 2.0 BlueHDI – podsumowanie testu

Bohater artykułu, a więc Peugeot 308 w wersji GT z silnikiem wysokoprężnym 2.0 BlueHDI 180 KM to bardzo udany kompakt. Nie ma co ukrywać, 308 GT z dieslem to rozsądna wersja samochodu, który potrafi połączyć osiągi z niewielkim apetytem na paliwo. Bohater testu zachował przede wszystkim praktyczne aspekty tego nadwozia typu hatchback. Samochód jest dobrze wyciszony, oferuje sportowe, aczkolwiek w miarę komfortowe zawieszenie. Fotele pomimo, że sportowe, są zaprojektowane tak, że podróżuje się w nich nawet w dalekich trasach bardzo wygodnie. Do tego pomaga nam szereg rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo takich jak asystent martwego pola, ostrzeganie przed kolizją, wspomaganie hamowania, czy czujniki parkowania. Wisienką na torcie będzie ten niestarzejący się wygląd. Nie ma co ukrywać, to jeden z najładniejszych kompaktów (mowa o wersji GT rzecz jasna).

Cena startowa Peugeota 308 GT z tym silnikiem wynosi 119 900 złotych. Trzeba przyznać, że jest dość atrakcyjna. Szczególnie, gdy porównamy ją do wspomnianego wcześniej Volkswagena Golfa GTD, którego to cena zaczyna się od 135 690 złotych za wersję 3-drzwiową lub 137 500 zł za 5-drzwiową.

Okazuje się, że Peugeot 308 2.0 BlueHDI w wersji GT jest godnym rywalem Golfa GTD

Okazuje się, że Peugeot 308 2.0 BlueHDI w wersji GT jest godnym rywalem Golfa GTD

1 2 3 4 5 6

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.