730
Views

Ile GT jest w tym GT?

No dobrze, jak więc jeździ się testowanym Peugeotem 308? Zawieszenie zostało zaprojektowane tak, aby nadwozie nie przechylało się podczas gwałtownych ruchów kierownicą. Czy to oznacza, że jest twarde? Nie, ponieważ zestrojono je tak, by było w miarę komfortowe. Układ kierowniczy również zasługuje na pochwałę. Bardzo dobrze przekazuje informacje dla kierowcy, dzięki czemu wiemy, jak może w danej chwili zachować się samochód. Co prawda słychać, że jest to diesel, jednak mi to w żadnym wypadku nie przeszkadzało. Również automat działał bardzo dobrze. Płynnie zmienia biegi, nie jest ospały, “uczy się” zachowań kierowcy. Jest jednak jedna rzecz, która po przełączeniu na tryb “sport” mocno mnie irytowała. To ten sztuczny dźwięk silnika wydobywający się z głośników. Był zbyt uciążliwy, zbyt głośny, denerwujący. O wiele lepiej rozwiązano to w Octavii RS 245. Tam dźwięk ten był o wiele bardziej dyskretny.

Peugeot 308 2.0 BlueHDI - oszczędne GT - test

1 2 3 4 5 6

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

    Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.