Co dzieje się w momencie, kiedy modowa marka weźmie na ruszt szekspirowską poezję? Powstaje coś niesamowitego! PUMA interpretuje kultowy model obuwia PUMA Palermo na nowo i zabiera nas w nostalgiczną podróż przedstawiając współczesną i modową wizję historii Romea i Julii, a także przenosząc ducha Sycylii do niesamowitych stylizacji.
PUMA interpretuje na nowo historię Romea i Julii
Słoneczne ulice Palermo, stolicy Sycylii, to miejsce, w którym toczy się codzienne życie dwóch zwaśnionych rodzin Montecchich oraz Capulettich. Pomimo wzajemnej nienawiści obu rodzin, mają jedną wspólną pasję – kibicowską miłość do klubu Palermo F.C. Odgórnie zakazana przyjaźń nie stoi im na przeszkodzie do pojednania się, czego efektem jest miłość dwóch młodych osób.
Sercem kampanii jest 60-sekundowy spot, nakręcony w Palermo, który idealnie oddaje ducha włoskiej miłości do mody i piłki nożnej oraz przedstawia nowe kolorystyki najnowszej odsłony kultowego modelu obuwia marki PUMA. Za spot, w którym główną rolę odgrywa Sara James, Jann oraz obuwie PUMA Palermo odpowiada Piotr Kujda, muzykę skomponował Kamil Holden Kryszak, za zdjęcia Igor Połaniewicz, a sesję do kampanii wykonał Kamil Kotarba. Za kreację oraz produkcję kampanii odpowiada agencja high&.
Z kolei lokalna sesja zdjęciowa dla PUMA Palermo, która została zrealizowana w Warszawie, idealnie oddaje ducha, jaki panuje pomiędzy wąskimi ulicami stolicy Sycylii. Sesja, za której wykonanie odpowiada Wanessa Kaczmarek, ma na celu przekazanie włoskiej kultury, tamtejszego podejścia do mody, a także wyraźne podkreślenie obuwia z serii Palermo, które współgra zarówno z bardziej sportowymi stylizacjami, jak i z tymi bardziej stonowanymi. Za stylizację dwójki modeli w lokalnej sesji PUMA Palermo odpowiedzialny jest polski stylista Mateusz Kołtunowicz. Wspaniałe efekty tej sesji zobaczycie poniżej.
Tym razem model Palermo wystąpił w kombinacjach kolorystycznych, które przypadną do gustu męskiemu gronu. W lokalnej sesji na ulicach Warszawy, stylista Mateusz Kołtunowicz wykorzystał modele łączące ze sobą brąz z pomarańczą, model w barwach wyrazistej zieleni lub koloru niebieskiego oraz coś dla osób poszukujących bardziej klasycznych, biało-czarnych zestawień, które obiektywem uwieczniła Wanessa Kaczmarek.
Kultura tarasowa inspiracją do stworzenia modelu PUMA Palermo
W latach 80. ubiegłego wieku swój początek miała kultura tarasowa, która zrewolucjonizowała zarówno modę, jak i piłkę nożną. PUMA, która wywodzi się z nurtu obu tych kultur, w najnowszej odsłonie kultowego modelu PUMA Palermo łączy ze sobą nienaganną modę, zamiłowanie do muzyki, jak i kochaną na całym świecie stylistykę piłkarską. Zresztą, twarzami kampanii „Forever. Palermo.” są dwie osoby, które, choć wywodzą się z innych kultur, objawiają zamiłowanie do mody i na zawsze połączone są z tymi nurtami.
Charakterystyczny ubiór, zamiłowanie do podróżowania na spotkania ukochanej drużyny i dobrze wyselekcjonowana scena muzyczna, to styl życia, jaki prezentuje kultura tarasowa. Teraz ponownie wkracza ona na modowe salony, a PUMA chce podkreślić jej znaczenie wraz z nową odsłoną butów z serii PUMA Palermo. Marka, zupełnie jak w przypadku kolekcji “Year of The Dragon” powstałej przy współpracy z marką STAPLE, stawia na oddanie hołdu kulturze, dlatego też kampania promująca najnowszą stylistykę modelu Palermo, z udziałem ambasadorów marki – Sary James i Jann’a – została zrealizowana w Palermo, stolicy Sycylii.
PUMA od lat wspiera młode talenty z przeróżnych środowisk, potwierdzając fakt, że patrzy szeroko poza granice sportu. Sara James i Jann są tego doskonałymi przykładami – dwójka artystów sceny muzycznej, która szturmem wdarła się do serc milionów fanów, jest dumnie wspierana przez kultową markę modową na scenie, jak i poza nią.