619
Views

Renault Trafic w codziennym użytkowaniu

Renault Trafic wyposażony jest w silnik diesla o pojemności 1.6 litra. Generuje 145 KM i 340 Nm momentu obrotowego. Motor współpracuje z sześciobiegowym manualem. Jak na dwutonowe auto wydaje się, że to słabe rozwiązanie. Nic bardziej mylnego! Trafic chętnie przyspiesza, a przy okazji spala niewielkie wręcz ilości paliwa. Kiedy jechałem sam, na trasie Warszawa – Lublin – Rzeszów samochód palił 7,7 litra na setkę. Wliczam w to nie tylko drogi krajowe, ale także półgodzinny korek, kiedy wyjeżdżałem ze stolicy. Szok! Kiedy ruszyliśmy z Rzeszowa w okolice Polańczyka, bus zapakowany w osiem osób i ogrom bagaży spalał 9 – 10 litrów przy dość dynamicznej jeździe. Nadal świetny wynik, przynajmniej tak mi się wydaje. Średnio przez cały test uzyskałem spalanie na poziomie ośmiu litrów na setkę.

Nie ukrywam, Renault Trafic to spore auto. Dlatego w przypadku parkowania pomocne będą zarówno czujniki parkowania, jak i kamera cofania. Jej jakość może nie jest rewelacyjna, ale swoje zadanie wykonuje bardzo dobrze. Co z zawieszeniem? Jak to we francuskim aucie. Miękkie do bólu, bujające na każdej nierówności. Jadąc Trafic’em czujemy się jak na łodzi. Dlatego też nie jest to auto dla osób, które lubią ostrą jazdę. Dla takich, którzy chcą pływać po drodze – jak najbardziej.

1 2 3 4 5 6

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.